רואים שאת נועלת לאפייט

נעלי “לאפייט” מציגים קולקצייה יפיפייה ומיוחדת ועכשיו יש גם 40% הנחה על הקולקציה שעיצבה מיכל אנסקי וגם מבצעים מיוחדים של עד 60% על דגמים נבחרים מקולקציית החורף של “לאפייט איטלי”. מילה של “אמא נגה”.

נעלי לאפייט
נעלי לאפייט

אני אוהבת אקססורייז, את זה אתם כבר בטוח יודעים 🙂 וכשאומרים אקססורייז אצלי זה משקפיים, תיקים ונעליים. וכשאומרים נעליים… קודם כל זה לאפייט 🙂 .
כשאני אומרת לחברתי, לינה בלס, שהיא הבעלים של לאפייט, שיש לי יותר נעליים של לאפייט מאשר לה… היא לא מתווכחת איתי ואומרת ישר, נכון, את צודקת 🙂
וזאת למה?
נעלי לאפייט יש להם עיצוב יפייפה, נוחות מאד והכי חשוב מ-י-ו-ח-ד-ו-ת. איך אני אומרת “…רואים שאת נועלת לאפייט”.
החברות שלי כבר מכירות אותי עם השיגעון שלי לנעלי לאפייט.
עכשיו, למה  אני מספרת לכם את כל זה?
כי ממש עכשיו יש 40% הנחה ברשת חנויות לאפייט על קולקציית הנעליים והתיקים Michaella אשר עיצבה מיכל אנסקי בשיתוף “לאפייט איטלי” Lafayette Italy. הקולקציה עוצבה באיטליה, יחד עם מעצב העל האיטלקי, ג’ילברטו פאוסטו.
נעלי לאפייט
נעלי לאפייט

אנסקי מספרת על ההשראות לקולקציה הזוהרת:  “קיבלתי השראה מחוויות ואירועים שאספתי במהלך חיי: אירועי השטיח האדום, פסטיבל קאן, תצוגות אופנה יוקרתיות בפריז, שילבתי בקולקציה תשוקה וסטייל. הבאתי את עצמי לתוך כל נעל ומגף. האיכות האיטלקית היתה חשובה אך במקביל גם ההתאמה ללקוחה הישראלית, לטעמה ולסגנון שלה”.
הקולקציה  אותה עיצבה אנסקי, כוללת בין השאר נעלי סטילטו קלאסיות במגוון צבעים המקפיצים כל לוק, מגפיים ומגפונים זוהרים  מקטיפה נוצצת ומבריקה ללוק מלא בסטייל, נעלי עקב עם אבזמים מהודרים, מגפונים חתיכיים נצמדים ועוד.
Lafayette - לאפייט הפרטיות שלי
Lafayette – לאפייט הפרטיות שלי

הקולקציה משווקת תחת השם Michaella by Lafayette Italy בסניפי “לאפייט איטלי” בכל הארץ, באתר הרשת  lfyt.co.il
הנעליים זמינות במידות 35-42.
הפעם, לא התחדשתי בזוג נעליים, אבל, בא לי להשוויץ 🙂 אז, איך הלאפייט שלי?
ממליצה לכם בחום להיכנס ולראות את מגוון הנעליים הבאמת יפות של לאפייט 🙂
מילה של “אמא נגה”.

כתיבת תגובה