שי לחג של “בוטיק הזית” – בדיוק כזה :)

השנה, מביאים מתנה רק תוצרת ישראלית! הכירו את “בוטיק הזית ” שמשיק מארזי שי לחג . זהו עסק משפחתי באשקלון, המאפשר תעסוקה לאנשים עם מוגבלויות. מילה של “אמא נגה”.

השנה שי לחג חייב לבוא עם אמירה. לא עוד סתם מתנה אלא, מתנה עם ערך! כזה בדיוק הוא “בוטיק הזית”.

בוטיק הזית

‘בוטיק הזית’ עסק משפחתי באשקלון, המאפשר תעסוקה לאנשים עם מוגבלות כחלק מאג’נדה חברתית. תחת ההפגזות על אשקלון ובתנאי העסקה לא פשוטים ,של בעלי מוגבלויות, ‘בוטיק הזית’ ממשיכים לפעול ולהכין מארזי שי לחג לכלל לקוחותיו.

צילום: תומר בורמד

גבי פתיחי מנכ”ל בוטיק הזית : “אנו נחושים להמשיך ולעבוד למרות המצב, גם כאשר ממשיכות ההפגזות על אשקלון, והמצב הבטחוני הקשה, “בוטיק הזית” ממשיך לפעול ולהכין מארזי שי לחג לכל לקוחותינו . שילוב של הנחישות לייצר נורמטיביות ולהעניק לעובדים בעלי הצרכים מיוחדים מסגרת ויציבות המאפשרת להם להתמודד עם המציאות אותה הם מתקשים להכיל וחשוב לנו להעניק להם תחושת שייכות ויציבות”.

‘בוטיק הזית’ פועל כבוטיק – דליקטס מבוסס מוצרי זית, ממרחים ומטבלים, אשר שורשיו נטועים בכרמי הזית המשפחתיים, מושתת על ייצור עצמי ושיווק של שמן זית, כבישת זיתים שחורים וירוקים, תערובות תבלינים, ממרחים/מטבלים בשמן זית ללא חומרים משמרים, ריבות/קונפיטורות. ממרחים מתוקים, חליטות תה ,משקאות שיכר (ליקרים, קוקטלים וערק בטעמים).

‘בוטיק הזית’ מתמחה בהכנת מארזי שי בתצורות רבות ומגוונות וגם לפי בקשת הלקוח בשוטף/חגים/אירועים לארגונים ,וועדים, חברות מוסדות ולקוחות פרטיים.

הצוות של ‘בוטיק הזית’ עובד בשיתוף פעולה עם מס’ ארגונים וחברות שיווק מובילות במשק ובין היתר משלבים ומשווקים במארזים השונים: כלי בית ומבחר גדול ומגוון של מוצרים נוספים. העסק בעל כשרות בד”צ ואינו משווק ברשתות אלא בשיווק ישיר בלבד ללקוח בקצה.

גבי פתיחי, מנכ”ל בוטיק הזית רואה חשיבות בחיבור אג’נדה חברתית ותרומה לקהילה, לכן הוא מעסיק בתהליך האריזה בעלי צרכים מיוחדים-ומוגבלות תעסוקתית בשיתוף עמותת “יחדיו” מאשקלון ומיישובי הדרום.

בבוטיק הזית עובדים כ-30-40 בעלי צרכים מיוחדים המגוייסים לטובת הכנת המארזים בהתאמה ללחץ בשגרה ולפני החגים.

קיבלתי לסקירה מארז של “בוטיק הזית”. התרגשתי… מאד התחברתי לאג’נדה החברתית ולנחישות של הבעלים להמשיך ולהעסיק עובדים בעלי מוגבלויות למרות המצב הביטחוני הקשה באיזור. המארז עצמו יפה מאד ומגיע במזוודת קרטון מהודרת  עם ידית נשיאה. טעמנו את הריבות (שחוסלו מיד) ואת הממרחים הם פשוט נפלאים 🙂 תענוג לקבל מארז כזה 🙂 ממליצה בחום! מילה של “אמא נגה”.

בוטיק הזית

המארז מחולק בתוכו ל-3  ומכיל:

א. בקבוק שמן זית  500 מ”ל כתית מעולה חמיצות עד  0.6ֵ%- תוצרת ישראל

ב. 4  צנצנות  תערובות תבלין יחודיות ל’בוטיק הזית’ המכילות :

    תערובת לצלי בקר, תערובת לתיבול תפו”א, עשבי  תיבול לדגים, תערובת השף

ג. 2 צנצנות ריבה /קונפיטורה – עגבניות שרי, שטרודל תפוחים וקינמון,

ד. 2 צנצנות ממרח מתוק – אגוז לוז נוגט, ממרח חלבה

  סה”כ  עלות המארז:  170 ש”ח לא כולל דמי משלוח

הצוות של ‘בוטיק הזית’ עובד בשיתוף פעולה עם מס’ ארגונים  וחברות שיווק מובילות במשק ובין היתר משלבים ומשווקים  במארזים השונים: כלי בית ומבחר גדול ומגוון של מוצרים נוספים. העסק בעל כשרות בד”צ ואינו משווק ברשתות אלא בשיווק ישיר בלבד ללקוח בקצה.

להזמנות: לבוטיק הזית קיימת חנות אונליין שניתן לרכוש ולבצע הזמנות. https://boutiquehazait.co.il/

את המארז  נמצא  למצוא  באתר בוטיק  הזית באונליין תחת הכותרת:

 מארזי שי,  מארז שלישייה  מיוחדת,  מק”ט 5006,  שם המארז: כורכר

 כל המוצרים הם תוצרת ישראל, כשרים ובהשגחת הבד”צ וכמובן כשרים לפסח

 לינק לקטלוג מארזים

כתיבת תגובה