המותג הבינלאומי Tula (טולה), המתמחה במנשאי תינוקות עושה עלייה לישראל וישווק ע”י חברת פופון – המתמחה בייבוא ושיווק מותגים לתינוקות ולנשים.
טולה הינו מותג בינלאומי נחשב במנהטן וברחבי העולם, המשווק קולקציות במהדורות מוגבלות למנשאים אופנתיים, עטור פרסים, ולא רק בזכות העיצובים המגוונים אלא גם במחויבות לקידום קהילה המחנכת לנשיאת תינוקות. טולה נמכר ביותר מ 25,000 חנויות בכ 50 מדינות ברחבי העולם.
טולה הוקמה בפולין בשנת 2009 ע”י זוג הורים הרפתקני, אולה ומייק . לאחר שהזוג למדו על יתרונות נשיאת תינוקות, הזוג חיפש מנשא בריא ונוח שגם ידבר לטעם האישי ולסטייל האינדיבידואלי של כל אחד ולאיכות הגבוהה הרצויה. מעצבי מוצר וכירופרקטים – הוביל אותם למנשא טולה הראשון: אלגנטי, נוח ללבישה והכי חשוב – מאפשר למשפחות לשמור על התינוק האהוב קרוב אליהם.
הקולקציות של המותג מגוונות ומציעות דוגמאות ואיורים, כאשר גולת הכותרת לצד נוחות מרבית הוא הדגש על הצד האופנתי, “פאשן” כמו שהפאשנסטיות קוראות לזה. הניו-יורק פוסט כתב בעבר כי אמהות “הטולה” במנהטן הפכו לכת חדשה , שמוכנות לעשות הכל כדי להשיג את המנשא שהפך להרבה יותר מרק טרנד- אלא לסמל סטטוס ואייקון אופנה. כשקיימים דגמים הנמכרים בקבוצות סגורות בשויי של כ-5,000 ₪.
לדברי ורד אורבך מנכ”ל פופון: “זיהינו מותג שיש לו ביקוש רב בקרב אימהות צעירות “ומבינות” בישראל, אשר נחשפות אליו באינסטגרם מידוענים שמעלים תמונות של התינוקות עם המנשא כמו זוגתו של מייקל פלפס והשחקן דניאל קרייג מסרטי ג’יימס בונד ועוד. לדבריה: “אחת לחודש המותג משיק דגמים חדשים אשר נחטפים עוד בטרם הספיקה מכונת התפירה להתקרר. לישראל יגיעו רוב הדגמים של המותג”.
בישראל ישווק המותג ב- 50 חנויות בוטיק המתמחות במוצרי תינוקות ובאתרי און ליין מובילים. המחירים לצרכן של המותג ינועו בין 829 ₪ עד 999 ₪.