LORÉAL PARIS מפנקת את הגברים

L’ORÉAL PARIS, מותג הקוסמטיקה הבינלאומי משיק לראשונה מותג טיפוח גברי L’ORÉAL MEN EXPERT . מילה של “אמא נגה”.

לוריאל פריז
לוריאל פריז

הרבה מחקרים נערכו בנושא הרגלי הטיפוח של הגבר הישראלי. ואחת התוצאות הייתה שכל גבר שני בישראל, משתמש בקרם לחות לפנים וכמו כן, דואג לניקוי העור לפחות פעם ביום, לרוב במקלחת. מכאן הדרך הייתה ברורה לפיתוח מוצרי טיפוח עור הפנים לגברים בהתאמה לצרכים הגבריים על פי מחקרים מתקדמים ופורמולות ייחודיות.
לרגל כניסת L’ORÉAL MEN EXPERT לישראל, נערך סקר בקרב גברים בישראל בהקשר של הרגלי הטיפוח שלהם, ונמצא כי מחצית מהגברים בגילאי 20 ומעלה משתמשים בקרם פנים. 14% מהנשאלים דיווחו כי הם משתמשים בקרם פנים כמעט מדי יום, 21% – אחת למספר ימים, ו-14% דיווחו שמשתמשים בקרם פנים פעם במספר חודשים.
הסיבה העיקרית לשימוש בקרם לחות בקרב גברים הינה הענקת לחות לעור והרגעה אחרי גילוח.
,L'ORÉAL MEN EXPERT (צילום: יחצ חו"ל)
,L’ORÉAL MEN EXPERT (צילום: יחצ חו”ל)

מחצית מהגברים הישראליים (53%) מגדירים את עורם כעור רגיל, בעוד 25% מאופיינים בעור מעורב עד שמן. מחצית מן הגברים בעלי זקן קצר או ארוך, בפרט צעירים בני 18-35.עוד נמצא כי 60% מהגברים מבצעים את הקנייה בעצמם, ואצל 40% מבצעים בן/בת הזוג את הקנייה עבורם.
L’ORÉAL MEN EXPERT הינו מותג טיפוח הפנים לגבר המציע 6 סדרות טיפוח עור פנים המותאמות לגבר הישראלי עם מגוון רחב של מוצרים: מקרם לחות, קרם עיניים, ג’ל ניקוי לפנים ועד דאודורנטים ומוצרי גילוח.  כמו כן, המותג כולל סדרה ייחודית לטיפוח השפם והזקן הגברי.
השקת המוצרים לגבר של L’ORÉAL PARIS נערכה במלון בראון לייט האוס באירוע מכובד.
,L'ORÉAL MEN EXPERT (צילום: יחצ חו"ל)
,L’ORÉAL MEN EXPERT (צילום: יחצ חו”ל)

סדרות הטיפוח כוללות מגוון רחב של פתרונות לגבר:
סדרת הדגל של המותג! HYDRA ENERGETIC – מוצרי לחות וניקוי בסיסיים לגבר, הנלחמים בסימני העייפות, ה”אויב” מספר 1 של הגבר. הסדרה מיועדת לגברים בגילאים 25-45, לכל סוגי העור.
המוצרים מועשרים בויטמין C ובתמצית גוארנה אשר מעניקה אספקה טבעית של אנרגיה מתמשכת ומכילה פי 4 קפאין מקפה שחור. מוצרי הסדרה פותחו במיוחד עבור מראה עור עייף, מסייעים להילחם במראה סימני העייפות ומעניקים תחושת רעננות מיידית.
בסדרה שלושה מוצרים: קרם לחות 5 פעולות ב-1 , ג’ל לחות וג’ל ניקוי לפנים.
קרם לחות 5 פעולות ב-1, מסייע להילחם ב: גוון עור עמום, מראה עיגולים שחורים, איבוד גמישות העור, תווי פנים עייפים ועור מחוספס.
סדרת טיפוח הזקן  BARBER CLUB מוצרי טיפוח וניקוי יומיומי של הזקן, שיער הפנים הגברי ועור הפנים. הסדרה מיועדת לגברים בגילאים 25-45 בעלי זקן ארוך או קצר.
המוצרים מועשרים בשמן אתרי ארז, הידוע ביכולות הזנה והרגעת תחושת גירויים. מוצרי הסדרה פותחו בהשראת הידע והניסיון של מעצבי שיער מקצועיים לסידור וריכוך הזקן (קצר\ארוך) והזנת העור. המוצרים מסייעים בהרגעת תחושות הגירוי, לזקן רך ונעים יותר.
אדם לוין דובר ,L'ORÉAL MEN EXPERT (צילום: יחצ חו"ל)
אדם לוין דובר ,L’ORÉAL MEN EXPERT (צילום: יחצ חו”ל)

בסדרה ארבעה מוצרים: תרחיץ 3 פעולות ב-1, שמן לזקן ארוך, קרם לחות לזקן קצר וקרם לעיצוב הזקן. תרחיץ 3 פעולות ב- 1: ניקוי לפנים, שיער וזקן.
סדרת PURE CHARCOAL – מוצרי לחות וניקוי לגבר למראה עור מאט וטיפול בפגמי עור שונים כגון ראשים שחורים.  סדרה זו מיועדת לגברים בגילאים 15-25 בעלי עור מעורב-שמן או בעלי עור מחוספס. המוצרים מועשרים בפחם אלון מטהר הידוע ביכולות ספיחה גבוהות. בשימוש מתמשך, מוצרי הסדרה מסייעים להילחם במראה פגמי עור, כגון ראשים שחורים, נלחמים בברק השומני ומסייעים להפחית מראה עור מבריק.
בסדרה שלושה מוצרים: ג’ל לחות למראה מאט, ג’ל ניקוי פנים 5 פעולות ב- 1, תרחיץ פילינג גרגירים.  ג’ל ניקוי פנים 5 פעולות ב-1 : מסייע להילחם במראה פגמי העור –  ניקוי פגמי העור, ניקוי ראשים שחורים, עור שומני, עור מחוספס וסימנים על פני העור.
סדרת  VITA LIFT- מוצרי טיפוח ולחות אנטי אייג’ לגבר אשר פותחו להילחם בסיוע נגד סימני ההזדקנות. סדרה זו מיועדת לגברים בגילאים 40+ בעלי עור בוגר. המוצרים מועשרים בתמצית גפן צרפתי הידוע בתכונות נוגדות החמצון שלו, ומסייעת לעור להילחם בהשפעות חיצוניות אשר אחראיות על סימני הזדקנות. מוצרי הסדרה מסייעים להילחם בסימני הגיל: מסייעים בהפחתת מראה הקמטים, מעניקים לחות ומראה עור קורן, מעניקים תחושת מיצוק לעור ומגנים עליו מפני השפעות חיצוניות מזיקות.
בסדרה שלושה מוצרים: קרם לחות אנטי אייג’ 5 פעולות ב- 1, ג’ל טורבו בוסט אנטי אייג’ וקרם עיניים. קרם לחות אנטי אייג’ 5 פעולות ב-1: מסייע להילחם בסימני הזדקנות- מפחית את מראה הקמטים, מעניק לחות לעור, מעניק מראה עור קורן, מעניק תחושת מיצוק לעור ומגן מפני השפעות חיצוניות מזיקות.
DEO – סדרת דאודורנטים הכוללת 5 מוצרים בעלי ריחות גבריים שונים, המסייעים בהגנה כוללת נגד הזעה ומעניקים תחושת רעננות לאורך זמן.
SHAVE – מוצרי ג’ל גילוח ותחליבי אפטר שייב להרגעת תחושת העור לאחר הגילוח. מסייעים בהפחתת תחושות הגירוי תוך הזנת העור. הסדרה כוללת 2 ג’ל גילוח: עור רגיש ונגד גירויים. וכן 2 תחליבי אפטר שייב: עור רגיש ונגד גירויים.
העברנו את המוצרים לגבר בתחילת שנות ה 30. המוצרים התקבלו בהפתעה וברצון להיתנסות. אהבתי את התגובה 🙂 . לאחר שימוש של שבועיים התקבלה תגובה, מוצרים נפלאים, מרככים את העור, נספגים היטב, מרעננים את עור הפנים והריח נפלא. המסקנה הסופית היא שהנסיין שלנו ימשיך להשתמש במוצרים 🙂 אהבנו 🙂 מילה של “אמא נגה”.
למותג מספר פרזנטורים בינלאומיים, גברים מעוררי השראה הבולטים בתחומם, ביניהם: אדם לוין (Adam Noah Levine)- זמר ויוצר בינלאומי מצליח וסולן להקת Maroon5 וניקולאי קוסטר-ולדאו (Nikolaj Coster-Waldau), שחקן בעל שם עולמי כוכב סדרת “משחקי הכס”.
טווח המחירים של המוצרים בין 21.9₪ ועד 54.9₪. המחירים הנ”ל הינם מומלצים לצרכן לפני מבצעי הרשתות.
את כל מוצרי המותג ניתן להשיג ברשת סופר-פארם ובחנויות השונות.

כתיבת תגובה