חדש על המדף

חדש על המדף 🙂 ראשית שאפו ל Ener Good  ולאסם נסטלה 🙂 ומה חדש? מאפינס, גרנולה, חטיף אנרגיה, חטיף FREE, סורבה של יוגוטה, צ’ונגו- חטיפי עוף טעימים, חומוס להכנה ביתית, שמן דלעת, סידרת קוויאר של SR קוסמטיקס ומסיכת קפה נפלאה של SR, מסקרה פריימר לריסים של קרליין, מגבוניי ידיים של סנו, קפסולות כביסה של אריאל, מרכך ריחני של לנור ו… סלים יפייפיים של מרכז רימון בכפר עידוד 🙂 מילה של “אמא נגה”.

סדרת EnerGood (צילום: יח"צ)
סדרת EnerGood (צילום: יח”צ)

נתחיל עם מותג Ener Good – חטיפי אנרגייה טבעיים וטבעונים המיוצרים בישראל, כבר סיקרנו את המוצר. כולם בטעמים נהדרים, המבוססים על פירות מיובשים. כל מארז משפחתי מוצע במשקל 300 גרם. מארזי החטיפים האישיים מוצעים במשקל 1,200 גרם (למעט מארז אחד – שמשקלו 750 גרם). כל מוצרי המותג טבעיים וטבעוניים, ללא כל תוספות של סוכר, חומרים משמרים, צבעים מלאכותיים, רכיבים מן החי, קמחים או גלוטן. בקיצור, מוצר טעים, מזין ונפלא 🙂 . עכשיו, המותג מתחייב להעביר 10% מכל רכישה של מוצריו באתר, לטובת מעשים טובים. בשלב ראשון, תועבר התרומה למשפחות האומנים שנפגעו ממשבר הקורונה.
התרומה מתבצעת ברכישה דרך האתר בלבד www.green-nature.co.il. שאפו גדול 🙂
אסם - לפח הכחול (צילום: יח"צ)
אסם – לפח הכחול (צילום: יח”צ)

עוד שאפו גדול מגיע גם לחברת אסם-נסטלה שמתחילה לשווק מוצרים עם סימון פחי המחזור, במטרה לעודד את הצרכנים למחזר את אריזות המוצרים. המהלך  מתבצע במסגרת שיתוף פעולה עם תאגיד המחזור תמיר ובחברה מעריכים כי עד סוף 2020 יסומנו מאות מיליוני אריזות מוצריה עם סימון פחי המחזור. סימון פחי המחזור בהתאם לחומר האריזה יעדכן את הצרכנים מה הוא פח המחזור המתאים לאריזת המוצר: אריזות נייר יקבלו סימון של פח כחול, אריזות זכוכית יקבלו סימון של פח סגול, אריזות פלסטיק, מתכת וקרטוני משקה יקבלו סימון של פח כתום. יפה 🙂 אהבנו 🙂
המוצרים הראשונים שיסומנו הם חטיפי במבה, ביסלי, אפרופו ודובונים. עד סוף השנה יסומנו גם אריזות מוצרים נוספים, ביניהם: פודינג, ויטמינצ’יק, אבקות מרק, שקדי מרק, קטשופ, אבקות תיבול, בונז’ור ולתנור, ג’לי, פתי בר, עוגיות פיטנס, עוגות הבית, לחמית, פריכיות.
BAKE CITY - סדרת מאפין חלבון (צילום: יח"צ)
BAKE CITY – סדרת מאפין חלבון (צילום: יח”צ)

המאפינס עתירי החלבון של BAKE CITY מארצות הברית, נחתו בארץ. בסדרה 6 טעמים נהדרים: בננה אגוזים, שוקולד צ’יפס, אוכמניות, לימון ופרג, עוגת יום הולדת ושוקולד כפול. בכל מאפין 16 גרם חלבון מי גבינה איזולט איכותי. המאפין גדול (113 גרם) וארוז באריזה אישית ונוחה לנשיאה, השומרת על הטריות וההיגיינה.
בבדיקה – המאפין גדול, המידות שלו 10X6 ס”מ ומהווה ארוחה בפני עצמה. הוא טעים מאד, האריזה שומרת על הטריות. טעמנו את דאבל שוקולד גם שוקולד וגם חתיכות של שוקולד בפנים, הוא טעים מאד ועסיסי. אהבנו, ממליצה בחום 🙂 מילה של “אמא נגה”.
כשר חלבי בהשגחת ou.
מחיר: 15.80 ש”ח למאפין.
להשיג ברשתות סופר פארם, BE, חדרי כושר, חנויות טבע, בתי מרקחת, חנויות נוחות ורשת AM-PM.
פרי חטיף ילדודס (צילום: אסף לוי)
פרי חטיף ילדודס (צילום: אסף לוי)

המותג Free משיק את “ילדודס”, חטיף תמרים טבעוני בטעם תות בננה, מכיל 100% רכיבים טבעיים, ללא תוספת סוכר, ללא גלוטן, ללא חומרים משמרים וללא צבעי מאכל. חטיף ילדודס עשוי מ- 50% תמרי מג’הול, 25% אגוזי לוז טחונים, גרעיני חמניה, צימוקים, 0.3% שמן שומשום בכבישה קרה ותמציות טעם וריח טבעיות תות-בננה. כל חטיף מכיל רק 99 קלוריות.
בסקירה – החטיף טעים. יש תווית אדומה של ‘סוכר בכמות גבוהה’. אמנם, הסוכר מגיע מהפירות והאגוזים (החטיף ללא תוספת סוכר) ממליצה אך יש להגביל את הכמות. מילה של “אמא נגה”.
מחיר מומלץ  לצרכן : 14.90 – 19.90 שח  למארז של 5 חטיפים במשקל 25 גרם כל אחד.
כשר למהדרין פרווה, בד”צ בית יוסף ובהשגחת הרבנות אשקלון.
נוטרה זן - סדרת גרנולה מפתיתי כוסמין (צילום: יח"צ)
נוטרה זן – סדרת גרנולה מפתיתי כוסמין (צילום: יח”צ)

מותג NutraZen (נוטרה זן) הישראלי, המתמחה בשיווק מוצרי מזון אורגניים וטבעיים משיק, לראשונה בארץ, סדרת גרנולה מפתיתי כוסמין – “כוסמין קלאסי” – מכילה פתיתי כוסמין מלא, סילאן טבעי, אינולין, שמן קוקוס ושמן זית, ו”כוסמין עם פירות ואגוזים” – מכילה פתיתי כוסמין, גרעיני חמניה ודלעת, שקדים, קשיו, חמוציות, צימוקים, סילאן טבעי, אינולין, שמן קוקוס ושמן זית. הגרנולות פותחו ויוצרו בישראל והן ללא תוספת סוכר לבן, חומרים משמרים, רכיבים מן החי, חומרי טעם וריח או צבעים וחומרים מלאכותיים.
בסקירה – גרנולות מאד טעימות ופריכות. אהבתי שהן ממוצרים טבעיים ואורגניים, ללא תוספת סוכר לבן. הן ללא מדבקה אדומה ובהחלט נפלאות גם כך סתם לנשנש בלי כלום וליהנות 🙂 ממליצה בחום 🙂 מילה של “אמא נגה”.
הגרנולות נטולות סימונים אדומים (כזכור, עפ”י רפורמת המזון, יש לסמן מזון המכיל סוכר, נתרן ושומן רווי בכמות גבוהה).
כשר: פרווה בהשגחת הרבנות כפר תבור.
מחיר: 26.90 ש”ח לאריזה במשקל 300 גרם.
להשיג ברשתות ניצת הדובדבן, טבע קסטל, שופרסל גרין, טיב טעם ובתי טבע פרטיים.
סורבה יוגטה (צילום: יניב קרן)
סורבה יוגטה (צילום: יניב קרן)

מותג יוגטה (Yogueta), משיק בימים אלה מוצר חדש בתחום קינוחי הקיץ: קינוחי סורבה להקפאה בשלושה טעמי קיץ מרעננים במיוחד: רימון ופירות יער, תפוח ולימון. הסורבה מגיע במארז של שני קינוחים בכוסות אישיות, בתצורת סורבה נוזלי להקפאה. הם מוכנים לאכילה לאחר 3 שעות של הקפאה. קינוחי סורבה מכילים מיץ פרי ואינם מכילים חומרים משמרים.
בסקירה- קינוחי הסורבה של יוגטה מגיעים בכוסות אישיות והם בעלי מרקם סורבה עדין וקטיפתי. תכלס, פינוק קר ומרענן בימי הקיץ החמים. אבל…. המוצר מלאאאאאאאא סוכר 5.25 כפיות סוכר בכל גביע – המון סוכר!! סליחה, אבל לא בשבילי 🙁 מילה של “אמא נגה”.
מחיר  7.90-9.90 ש”ח לאריזה המכילה שני קינוחים אישיים.
ניתן להשיג בכל רשתות השיווק. כשרות: בד”ץ איגוד רבנים.
גרגרי חומוס של חב' יכין (צלם: יח''צ )
גרגרי חומוס של חב’ יכין (צלם: יח”צ )

חומוס, המאכל הלאומי 🙂 אצלינו חייב להיות חומוס באופן קבוע. קבלו פתרון נפלא 🙂 חברת יכין משיקה גרגרי חומוס מוכנים להכנת חומוס. רק לטחון עם טחינה, לתבל וזהו – מוכן! החומוס הינו ללא חומר משמר, הודות לתהליך עיקור, שמשמיד את כל החיידקים ומאפשר למוצר להישמר לאורך זמן.
אהבנו מאד 🙂 קיצר לי את כל תהליך ההשרייה והבישול. ממליצה בחום 🙂 גם טעים וגם בריא 🙂 מילה של “אמא נגה”.
אריזת “גרגרי חומוס- להכנת חומוס משובח” בבית מתאימה להכנת חומוס במשקל כ -700גרם
מחיר מומלץ לצרכן 9.9 ₪ – 8.9 ₪.
משווק בכל רשתות השיווק וחנויות מזון בפריסה ארצית.
שמן דלעת של עץ הזית (צילום: יח"צ)
שמן דלעת של עץ הזית (צילום: יח”צ)

מותג עץ הזית משיק שמן דלעת באריזת 250 מ”ל המופק מזרעי דלעת איכותיים, בטעם אגוזי עשיר המוסיף טעם עמוק לכל מתכון, הן לתיבול והן לבישול.  שימוש בשמן זרעי הדלעת מעשיר את אופיין של מנות רבות החל מסלטים, בשרים, ירקות בתנור ואף קינוחים. בנוסף מתאים שמן הדלעת להכנת מרינדות ורטבים.
בסקירה, השמן מגיע בבקבוק מרובע 250 מ”ל. הוספנו לסלט ומאד אהבו את הטעם הקצת שונה אבל, אף אחד לא ניחש שזה שמן דלעת, יש מעט טעם אגוזי המשדרג את הסלט. אהבנו 🙂 מילה של “אמא נגה”.
“עץ הזית”, הינו המותג המוביל את שוק שמני המאכל בישראל באמצעות מגוון שמני איכות, המהווים חלק בלתי נפרד מהטעמים והניחוחות של המטבח הישראלי מזה שנים רבות.
עוף טוב - צ'ונגו (צילום סטודיו עוף טוב)
עוף טוב – צ’ונגו (צילום סטודיו עוף טוב)

עוף טוב משיקה צ’ונגו – צ’ונגו של עוף טוב, הוא סוג חדש של שניצל שתצורתו הייחודית מאפשרת לצרוך אותו במגוון הזדמנויות במהלך היום – גם כמנה עיקרית וגם למי שמבקשים לנשנש או להסתפק בארוחה קלה. גם באירוח לצד ירקות ומתבלים שונים.
צ’ונגו של עוף טוב מושק בסדרה של 4 ציפויים קריספיים, מסקרנים ומיוחדים: שומשום, שבבי צ’יפס, תיבול גריל ותיבול חריף מתוק.
בסקירה – אהבנו את צ’ונגו 🙂 אנחנו פריקים של שניצל. הפריכיות מצלצלת לנו טוב באזניים והכי קל וכייף להינות משניצל ללא כל צורך לטרוח 🙂 מילה של “אמא נגה”.
רוצים לקבל מתכונים של צ’ונגו? מוזמנים להיכנס ללינק https://bit.ly/3aF3XnP  
את ארבעת המוצרים בסדרת צ’ונגו, ניתן להשיג בכל רשתות השיווק והמרכולים.
מחירה של אריזה המכילה 600 גרם: 29.90 ₪ – 32.90 ₪.
המוצרים בכשרות: כשר למהדרין בהשגחת הרב א.ד. אוירבך ובכשרות מהדרין רבנות אזורית עמק המעיינות.
מגבוני אלכוהול סנו מדיק (צילום: יח"צ)
מגבוני אלכוהול סנו מדיק (צילום: יח”צ)

סנו מדיק משיקה מגבונים היגייניים אישיים עם 70% אלכוהול לשמירה על היגיינת הידיים, ללא צורך בשטיפה. המגבונים ארוזים באריזות אישיות קומפקטיות, מאפשרים נשיאה קלה ונוחה לשימוש זמין בכל מקום ובכל מצב. המגבונים ההיגייניים של סנו מדיק ללא פרבנים ומועשרים בלחות, פרו ויטמין B5  ואלוורה, ומבושמים בניחוח עדין.
בסקירה – אני לא יוצאת מהבית ללא מגבונים או נוזל לחיטוי ידיים בתיק. אני מאד אוהבת את המגבונים 🙂 ריחם נעים ובתוספת האלוורה הם לא מייבשים את הידיים. ממליצה בחום 🙂 מילה של “אמא נגה”.
מחיר לאריזה ובה 20 יחידות מגבונים באריזה אישית: 9-12.90 שקלים.
להשיג ברשתות השיווק והפארם
סדרת קטטיאר של SR קוסמטיקס (צילום" יח"צ)
סדרת קוויאר של SR קוסמטיקס (צילום” יח”צ)

חברת  SR Cosmetics , של גורו הקוסמטיקה שולי רודריג, משיקה סידרה חדשה של מוצרים המועשרים בתמצית של קוויאר, כן, בדיוק כמו שאתם מכירים… ביצי דג החידקן – הקוויאר בשירות הקוסמטיקה.
יתרונות תמצית הקוויאר :

  • האצת הייצור הטבעי של הקולגן עד 67% תוך הגדלה של חלבון הפיברונקטין (חלבון המצוי בנוזל הבין-תאי ומהווה מרכיב חשוב במיצוק העור).
  • התמצית עשירה בחומצות אמינו כגון גליצין, ליזין, היסטידין, ארג’ינין : מרכיבים המסייעים להגברת התהליכים בתוך תאי העור ותורמים להאטת תהליך ההזדקנות על ידי ליחוח העור.
  • התמצית מסייעת בשמירה על הידרציה תקינה והגנה מהשפעות חיצוניות כגון: קרינת UVA\UVB ,שינויים אקלימיים, התייבשות העור והגנה על העור מתגובות פתוגניים שונים.
  • תמצית הקוויאר מכילה שמנים חיוניים וחלבונים ביו-מימטיים, מלחים ומינרלים (זרחן ואשלגן), ויטמינים B12 ,B2 ,A, ברזל, מנגן, סלניום, מגנזיום וחומצות אמינו.
  • כל מרכיבי הסדרה מתאימים במיוחד לטיפול בסימני העור הבוגר, בזכות איזון אופטימאלי של שמנים, חלבונים וויטמינים המסייעים במניעת היווצרות הקמטים.
    סדרת קוויאר של SR קוסמטיקס
    סדרת קוויאר של SR קוסמטיקס

החברה משיקה 4 מוצרים : קרם לחות קוויאר עשיר במיוחד לשיקום והצערת העור, קרם קוויאר – קרם הזנה אקטיבי ללילה, תורם לעור לשקם, ולתקן את עצמו במהלך שעות הלילה, ליפטינג סרום קוויאר – סרום במרקם ג’יל אקטיבי, למתיחה מידית של עור הפנים, והמזרק ההיברידי – הפורמולה הקוסמטית של המזרק, הינה פריצת דרך בתחום מילוי עומק הקמטים.
בסקירה – מוצרים מעולים 🙂 המזרק ההיברידי השינוי מיידי 🙂 קרם הלילה פשוט עושה קסמים 🙂 ממליצה בחום! מילה של “אמא נגה”.
רוצים לדעת עוד? מוזמנים להיכנס לסיקור המלא – כולל סרטון עם טיפים בלינק המצ”ב https://bit.ly/34fZNS1

מסיכת פילינג קפה של SR קוסמטיקס
מסיכת פילינג קפה של SR קוסמטיקס

ורגע, יש עוד… אס אר קוסמטיקס משיקים את מסכת הפילינג קפה האהובה בגודל 100 מ”ל, כך שכל אחת יכולה לקנות את המוצר אצל הקוסמטיקאית וליהנות גם בבית !
מסכת הפילינג קפה -מכילה מרכיבים ממריצים בעלי השפעות בריאותיות לעור הפנים. מרכיב הקפאין- מזן ארביקה ARABICA ,תורם להידוק ולמיצוק העור, תוך השטחת עומק הקמטים והסרה דיטוקסית של תאי עור מתים.
פעולת גרגרי הקפה במסכה, תורמת להבהרת מרקם העור ולהרגעת גירויים בסוגי העור השונים.
בסקירה, ניחוח הקפה הארומטי שבתכשיר “משכר וממכר” והנראות לאחר השימוש הינה של עור רגוע, בהיר, זוהר ומתוח להפליא 🙂 ממליצה בחום 🙂 מילה של “אמא נגה”.
100 מ”ל, מחיר- 229 ₪את כל מוצרי SR קוסמטיקס ניתן להשיג אצל הקוסמטיקאיות המורשות.
האמבולנס של העור SR קוסמטיקס
האמבולנס של העור SR קוסמטיקס

ואחרון של SR קוסמטיקס אתם חייבים להכיר את “האמבולנס של העור” – כל אחד ואחת חייב כזה בבית. למה? כי זה קרם טיפולי עוצמתי להרגעת העור- D .Herbal Medi – calm Cream Forte. האדמומיות ותחושת היובש בעור הפנים, תוקפת בתקופות כמעט את כולנו. הסיבות והגורמים מגוונים ולעיתים, בעלי נראות של סבוריאה, גרד, דלקות אקנה, כוויות עור קלות, כתוצאה מחשיפת יתר למקורות חום ישירים, חומרים כימיים “סביבתיים” וגורמי סטרס שונים. לכל אלה המוצר הזה נותן את הפתרון היעיל. ייחודו של הקרם, בפעילות שיקומית עוצמתית, מרגיעה ומלחחת במיוחד. מרכיביו הסינרגטיים, תורמים להפחתה בגירויי עור בדרגות השונות, תוך שיפור מהיר וחזרה לתפקודיו התקינים.
מרכיביו העיקריים: Hemp Seed Oil – שמן זרעי הקנאביס-המכיל חומצות אמינו וויטמינים, התורמים למראה עור בריא. ויטמין E בריכוז גבוה במיוחד-המשמש כנוגד חמצון, מאט תהליכי הזדקנות ועוזר בריפוי דלקות, כוויות תוך שמירה על קרומי תאי-העור.
DMAE אנטי אוקסידנט פעיל ומוכח הנמצא כמרכיב פעיל בין העצב לשריר, וחשוב במיוחד! למטרות אנטי אייג’ינג מוכח, התורם למילוי קמטוטים על ידי הידוק ועיבוי סיבי הקולגן והאלסטין בעור הפנים.
בסקירה, ראשית האריזה 🙂 בקבוק עם משאבה כמו שאני אוהבת 🙂 בלחיצה עדינה יוצא הקרם. הקרם סמיך אבל, נמרח ונספג מצויין ומקנה תחושה (וגם ניראות) של עור מתוח ומקל מיידית על תחושת גרד ואדמומיות. ממליצה בחום 🙂 מילה של “אמא נגה”.
התכשיר המוכח, מהווה חלופה בטוחה לתרופות מרשם המכילות קורטיזון או אנטיביוטיקה ומתאים לכל סוגי העור. חברת SR COSMETICS משתמשת באנטיביוטיקה מן הטבע.
נפח: 50 מ”ל, מחיר: 318 ₪
להשיג אצל קוסמטיקאיות מורשות SR COSMETICS ברחבי הארץ.
https://www.srcosmetics.co.il/
קרליין, פריימר לריסים(צילום: טל אזולאי)
קרליין, פריימר לריסים(צילום: טל אזולאי)

קרליין מרחיבה את סדרת המסקרות האייקונית BOLD, ומשיקה את Bold Lash Primer, פריימר חדש לריסים בגוון מייק-אפ, המסייע להשיג את עובי הריסים הרצוי לך, למראה ריסים בעלי נפח, אורך ועוצמה – במשיכה אחת.
הפריימר החדש לריסים מכיל קומפלקס שמנים טבעיים הכוללים שמן זרעי המפ, שמן זית ושמן קיקיון צמחי, המזינים את הריסים ומעניקים להם חוזק, רכות ומרקם חלק ואחיד. בנוסף, הפריימר מכיל בטאין, המחדיר לחות לריסים ומונע יובש ושבירות, ופיגמנטים בגוון מייק-אפ טבעי מעצימים את הצבע השחור של המסקרה ואינם משנים את הגוונים במסקרות צבעוניות.
בסקירה, מרחתי את הפריימר על הריסים ומעל מרחתי מסקרה רגילה יש לציין שהריסים נראו כל כך יפה 🙂 שפשוט ויתרתי על האיילינר השחור 🙂 מראה הריסים היה מודגש ומאד יפה 🙂 אהבתי מאד וממליצה בחום 🙂 מילה של “אמא נגה”. 
מחיר מומלץ לצרכן: 64.90 ₪ לפני מבצעים
ניתן להשיג בכל רשתות הפארם ובאתר קרליין www.careline.co.il
אריאל 55 קפסולות ALLIN1 (צילום: יח"צ)
אריאל 55 קפסולות ALLIN1 (צילום: יח”צ)

אריאל משיקה קפסולות כביסה חדשות  Allin1 העושה שימוש בטכנולוגיה בלעדית חדשה, הנקראת Purezyme העושה שימוש באנזימים מיוחדים  להסרת הכתמים הקשים ביותר, גם אלו שלא נראים ובכך מבטיחה  שמירה על היגיינה ונקיון עמוק לצד שמירה על הבגד.
בסקירה, החייל שלי הגיע הביתה ואת הכביסה כיבסתי עם הקפסולות החדשות של Allin1 🙂 יש לציין שהכביסה יצאה נקייה וריחנית. אהבנו 🙂 מילה של “אמא נגה”.
מחיר קפסולת  Allin1 של אריאל:  33₪ לאריזת 27 יחידות,  40 ₪ לאריזת 35 יחידות ו – 66 ₪ לאריזת חיסכון (55 יחידות) *המחיר באחריות הקמעונאי בלבד
ניתן להשיג בפארמים וברשתות השיווק.
לנור סנסטיב (צילום: יח"צ)
לנור סנסטיב (צילום: יח”צ)

לנור משיק מוצר חדש וייעודי לתינוקות ולבעלי עור רגיש: מרכך כביסה לנור בייבי, שנבדקה ועברה את הבדיקה הדרמטולוגית (HRIPT (human repeated insult patch test בהצלחה והוא מומלץ במיוחד לתינוקות, ולבעלי עור רגיש. לנור סנסטיב מותאם לכל סוגי הכביסה, צבעונית או לבנה, ומותיר את הבגדים רכים מבלי להותיר על הבד ועל העור שאריות כימיקלים מזיקים, היכולים להזיק לעור.
בסקירה, טוב, זה ממש כמו בפרסומת 🙂 להתאהב 🙂 ריח נפלא פרשי ורענן, שנשאר לאורך זמן ומפיץ ריח לאורך כל היום. ת-ע-נ-ו-ג 🙂 מעכשיו, גם אנחנו בעלי עור רגיש 🙂 אוהבתתת 🙂 מילה של “אמא נגה”.
המחיר באתרים השונים הנו: 16₪, 900 מ”ל.
להשיג ברשתות הפארם וברשתות השיווק ברחבי הארץ.
ולסיום,
סלסלות צבעוניות כפר עידוד (צילום: יח"צ)
סלסלות צבעוניות כפר עידוד (צילום: יח”צ)

במרכז רימון בכפר עידוד, דיירי הכפר המהווה בית חם לאנשים מיוחדים, שוזרים סלים צבעונים יפייפים במגוון גדלים לפיקניק, לים  או לעציץ ריחני. הסלים שזורים באהבה על ידי עובדי המרכז. השזירה הינה אינדיבידואלית לכל אדם יכולת אחרת בהתאם לרמת התפקוד ולכן הקצב בהתאם ושונה בין אחד לשני אך החשיבות היא בעבודה משותפת ובעובדה שכל אחד יכול לקחת חלק בעבודה שהיא כל כך חשובה לעובדי המרכז, כל ההכנסות ממכירת הסלים היא לטובת הדיירים. הסלים מגיעים במגוון גדלים ושימושים. החל מסלי כביסה, סלי שוק, וסלי ילדות.
בסקירה, הסלים צבעוניים, שובי עין ולב ומאד מרגשים 🙂 ניכר שהם נשזרו בהמון אהבה, הם מיוחדים ומוסיפים המון אור 🙂 התאהבתי 🙂 ממליצה בחום 🙂 מילה של “אמא נגה”. 
הסלים מוצעים בשני גדלים: בינוני – 25 שקלים (“סלסלה של ילדות”), גדול – 45 שקלים (“סלסלת שוק”), וסלי כביסה – 50-90 שקלים (לפי הגודל)
ניתן להשיג במשתלת כפר עידוד רחוב הארי 51 נתניה.
חדש על המדף - מילה של "אמא נגה"
חדש על המדף – מילה של “אמא נגה”

 
 

כתיבת תגובה