חדש על המדף (04/2024)

פסח מתקרב, חג הניקיונות הגדול. הבאתי לפניכם כמה מוצרים חדשים וטובים של שני ענקי הניקיון סנו וניקול. סנו משיקה את סנו קליר בתוספת חומץ, כרית החלומות, וספוג קרצוף מעולה ושקיות בד לבישול. ניקול משיקה 2 סוגי מטליות לחות האחת בתוספת סודה לשניה והשניה בתוספת חומץ, כן הן נהדרות 🙂 ושקיות אשפה גדולות וחזקות. מילה של “אמא נגה”.

צילום באדיבות יח”צ

את סדרת סנו קליר האהובה והמוכרת, אני ממש אוהבת. ועכשיו מצטרף מוצר חדש – סנו קליר בתוספת חומץ – נוזל רב תכליתי לניקוי ולהברקה מושלמת בקלות ובנוחות מרבית, ללא סימני ניגוב, המותיר ניחוח רענן.

סנו קליר בתוספת חומץ- להברקה בקלות, מתאים למגוון רחב של שימושים ומשטחי זכוכית, לדוגמא: חלונות, מראות, שמשות רכב, חרסינה, קרמיקה, פורמייקה ומשטחים נוספים.

בסקירה, שילוב של חומץ בניקיון הוא טרנד מאד חזק ברשת. ובסנו שילבו את החומץ בנוזל הברקה, דבר שגורם לחלון להתנקות ביתר קלות והכי כייף שלא נשארים סימנים לאחר הניקיון. אהבתי מאד 🙂 ממליצה בחום! מילה של “אמא נגה”.

  • 1 ליטר במתז
  • מחיר: 9 שקלים (לפי אתר זאפ)

להשיג בכל רשתות השיווק.

כרית החלומית של סנו הן 4 כריות ניקוי כלים XL בגודל- 8X13 ס”מ.

הכריות גמישות ונעימות למגע ללא קצוות קשיחים, לניקוי יסודי ללא שריטות.

בעלות ספוג עבה ואיכותי בעל כושר הקצפה גבוה!

הכריות מגיעות בשני צבעים שחור ואפור המתאימים למטבחים המודרניים.

בסקירה, אהבתי שהכרית היא עבה ולא דקה, עם מעט סבון היא מקציפה וזה בהחלט יופי, היא אינה שורטת משטחים אך מנקה ביסודיות. טוב שיש בבית. ממליצה בחום 🙂 מילה של “אמא נגה”.

מחיר 11.90 ש”ח.

ניתן להשיג בכל רשתות השיווק.

צילום: אורי גרון

סנו סושי מציגה מוצר חדש בקטגוריית המוצרים לניקוי כלים: סנו סושי – ספוג קרצוף לניקוי כלים.

ספוג הקרצוף בעל מרקם ייחודי שמאפשר שימוש לפי הצורך: רך וגמיש במים חמים וקשה במים קרים לניקוי אגרסיבי של לכלוך ושומן שרוף. הספוג אינו שורט ובטוח לשימוש על משטחים עדינים, מאפשר לשלוט על עוצמת הקרצוף הרצויה באמצעות טמפרטורת המים, ומעניק חוויית ניקיון נעימה וקלה.

להשלמת החוויה, ספוג הקרצוף של סנו סושי מעוצב כאננס צהוב וכאשכול ענבים סגול, לבחירה, כתוספת אסתטית, יעילה ושימושית לכיור המטבח.

בסקירה, זוכרים את הפרסומת “…שאני אשפשף?… ” כך בדיוק הרגשתי שקיבלתי לסקירה את ספוג הקרצוף.

כדאי שתדעו שהספוג המקורי זכה באחת מתוכניות הכרישים בארה”ב והוא פשוט מ-ע-ו-ל-ה! הוא קשה, ברגע שבא במגע עם המים הוא מתרכך, ניתן להכניסו למדיח והוא אינו מאבד מתכונותיו!

וכן, אתם פשוט חייבים מוצר אחד כזה! לא תתאכזבו 🙂 מילה של “אמא נגה”.

ספוג הקרצוף מיועד לשימוש רב פעמי והוא עמיד לאורך זמן.

  • ספוג אחד באריזה.
  • כשרות: כשרות בד”צ העדה החרדית ירושלים, כשל”פ
  • מחיר: 12.90 שקלים (לפי אתר זאפ)

להשיג בכל רשתות השיווק

צילום: סנו

עוד מוצר חדש של סנו שמעניק פתרון מושלם לסיר החמין, אך לא רק: סנו סושי – שקיות בד לבישול,  מארז של 7 שקיות בד נמתחות, עבות ועמידות, המיועדות במיוחד לבישול ומאפשרות בישול איכותי וספיגת טעמים של נוזלי התבשיל אל תוך השקית.

שקיות הבד לבישול של סנו סושי מצוינות גם לחליטה של עלים או תבלינים, מתאימות לסינון ירקות ופריטי מזון שנים, מאפשרות הכנת מרק צח בקלות ועוד מגוון שימושים מוצלחים.

לשקיות הבד מצורפים סוגרים לחוויית שימוש נוחה ובטוחה.

בסקירה, תגידו, אתם מכינים חמין או סחינה? במקום שקיות הקוקי קבלו את שקיות הבד של סנו ומה כל כך טוב בהן? הן מאפשרות למי הבישול להיכנס לתוכן ומעשירות את האוכל בטעמים. מכינות סכינה? רוצות להוסיף אורז, או גריסים? שימו אותם בשקית והניחו בתו התבשיל. והטעם… מעולה 🙂 הן מתבשלות ברוטב התבשיל ועדיין נפרדות ממנו 🙂 תכלס, זה בדיוק מה שחסר לנו 🙂 ממליצה בחום. מילה של “אמא נגה”.

  • 7 יחידות באריזה.
  • היקף לאחר מתיחה: עד 55 ס”מ.
  • כשרות: כשר בהשגחת הבד”צ, כשל”פ
  • מחיר: 10 שקלים (לפי אתר זאפ)

חברת “ניקול” מספקת לנו פתרונות חדשים לניקיונות פסח קלים ומהירים יותר ומשיקה את סדרת “הסודות של סבתא” .

ניקול, מותג עזרי הבית והניקיון המוביל, מבית קימברלי קלארק ישראל, ממשיך להציג חדשנות מוצרית ומשיק לקראת חג הפסח מוצרים חדשים לקיצור זמן ומאמץ בניקיונות החג.

באדיבות ניקול

סדרת “הסודות של סבתא” – מטליות לחות לניקוי כללי עם תוספי ניקוי ביתיים בתוספת חומץ וסודה לשתייה – הנשק הסודי החדש לקראת ניקיונות הפסח. המוצרים החדשים מהווים חלק ממגמה עולמית שצוברת תאוצה גם בישראל שמשלבים חומרים ביתיים במוצרי ניקוי ב”שיטות הסבתא” של פעם.
*מסקר שערכה החברה לרגל השקת הסדרה עולה כי בכל משק בית שלישי בישראל משתמשים בחומרים ביתיים לצרכי ניקיון כגון סודה, חומץ, לימון וכו’, כאשר השימוש הלך והתרחב במיוחד בשנה האחרונה.
*מבוסס על נתוני סקר אומניבוס שנערך עבור “ניקול” על ידי חברת שילוב בקרב 358 משיבים שלוקחים חלק פעיל בניקוי הבית.


סדרת “הסודות של סבתא” כוללת 2 מוצרים לנקיון קל, יעיל ונוח:  
מטליות לחות למשטחים בתוספת חומץ –
להברקה מושלמת – מסירות ביעילות כתמי מזון ושומן ובניחוח הדרים מרענן. מטליות לחות למשטחים בתוספת סודה לשתייה – להסרה יסודית של לכלוך , כתמי מזון ושומן, נטרול ריחות רעים והשארת ניחוח מרענן.

בסקירה, חגיגה אמיתית 🙂 שולפים, מנקים וזורקים. והריח נפלא 🙂 השבוע אירחתי את כל המשפחה לארוחת ערב חגיגית 🙂 מגיע לי מזל טוב, נולדה לי נכדה (חמישית במספר 555) והצגנו אותה למשפחה. במהלך הארוחה הייתי צריכה לנקות נוזל בישול שנשפך, משטח שהנכדים אכלו או כל לכלוך אחר שצץ… שלפתי מטלית ובצ’יק הכל התנקה. משטח, רצפה אפילו מפה של השולחן. הכל התנקה בצ’יק. ממליצה בחום! מילה של “אמא נגה”


מחיר מומלץ לצרכן לחבילת מטליות לחות סודה שמכילה 50 יחידות:  11.90-13.90 שקלים

שקיות ענקיות EXTRA – גדולות פי 4 מהשקיות הרגילות בשוק –
קטגוריית שקיות האשפה צומחת משנה לשנה עקב הגדלת הצריכה.  לראשונה, שקיות שגדולות פי 4 משקיות האשפה הנמכרות בשוק (גודל L) ומכילות 250 ליטר.
השקיות מתאימות למגוון שימושים: אחסון, פסולת כבדה,גזם גינה וכו’.

מסקר שנערך על-ידי מכון “שילוב” עולה כי כמחצית מהציבור הביעו צורך בשימוש בשקיות ענק בבית ובגינה כאשר השימושים העיקריים שצוינו הם: אחסון תכולה רבה, איסוף אשפה כבדה, איסוף גזם וכו’.

ובהמשך לאותה ארוחת משפחתית הגיעו כ – 30 איש והשתמשתי בכלים חד פעמיים (פרט לסכו”ם). בתום הארוחה ה-כ-ל לשקית האשפה הנהדרת של ניקול. היא גדולה – ענקית- חזקה ואטומה והכל נכנס לתוכה. גם שאריות של מזון ושתייה וכלום לא נזל! פסח מתקרב, ליל הסדר אתם מארחים? חייבים את השקיות הנ”ל ממליצה בחום! מילה של “אמא נגה”.


גודל כל שקית 100*120 ס”מ כאשר כל שקית מכילה 250 ליטר (בהשוואה ל-40 ליטר בשקית רגילה). בכל מארז 10 שקיות.

מחיר מומלץ לצרכן למארז שכולל 10 שקיות: 22.90-24.90 שקלים

את מגוון מוצרי ניקול החדשים ניתן להשיג ברשתות המזון והפארם ברחבי הארץ ובחנויות הפרטיות

כתיבת תגובה