טיפול פנים ‘מזו בוטוקס’

חדש בתחום האסתטיקה הרפואית טיפול מזו-בוטוקס, טיפול להעלמת הקמטוטים הקטנים בעור הפנים מבוסס על שילוב של בוטוקס במינון נמוך בטיפול המזותרפיה. מילה של “אמא נגה”

שיחה קצרה שערכתי עם ד”ר אירנה שנדשטיין – מומחית לרפואה אסתטית, למי שחוששת להתחיל בזריקות או מעדיפה טיפול עדין וקליל יותר ד”ר שנדשטיין מציעה כעת טיפול חדש לקמטוטים הקטנים, טיפול: מזו בוטוקס.

טיפול המבוסס על שילוב מינון נמוך של בוטוקס (בוטולוטוקסין) למזותרפיה. הטיפול מותח את הקמטוטים הראשוניים והקטנים. מזו בוטוקס מתאים לנשים שטרם הזריקו “בוטוקס”, אלה שהעור שלהם מתחיל להראות סימנים של קמטוטים קטנים ולמי שחוששת ממראה מנפוח ולא טבעי.

טיפולי “בוטוקס” הפכו בשנים האחרונות לטיפולים שבשגרה. בוטוקס הפך לשם מסחרי כולל למגוון טיפולים אשר נועדו למלא או לטשטש את הקמטים שנוצרו בעור הפנים לא כל הזרקה זה בוטוקס ולכן דווקא היום כשהשוק מוצף בחומרים וטיפולים חשוב לדעת אילו סוגי בוטולוטוקסין שאנחנו קוראים להם בוטוקס קיימים ואילו מומלצים יותר.

הזרקת “הבוטוקס” מבוססת על חלבון שנקרא בוטולוטוקסין שחוסם את שחרור החומר הגורם לגירוי עצבי באזור ההזרקה כך שהשריר מפסיק לזוז להתכווץ וליצור קמט. ישנם שלושה סוגים נפוצים של זריקות: “בוטוקס” “דיספורט” ו”קסאומין” חומרים די דומים שכל רופא משתמש בחומר המועדף עליו, בהתאם לאזור בפנים ולגיל המטופל.

ד”ר אירנה שנדשטיין: אני מעדיפה להשתמש בבוטולוטוקסין , קסאומין שיוצר מראה של פנים פחות קפואות, יותר תנועה ומראה יותר טבעי, לא יוצר התנגדות של הגוף היות והוא נטול חלבון, את התוצאה ניתן לראות לאחר כשבועיים כאשר חשוב להקפיד על הוראות ההתנהגות של הרופא לאחר ההזרקה ואת התוצאות ניתן לראות תוך שבועיים.

עם ד”ר אירנה שנדשטיין

ד”ר אירנה שנדשטיין, מומחית ברפואה אסתטית, מציעה מגוון טיפולים לשמירה על עור הפנים רענן החל מגיל 30 , טיפול מזותרפיה: מתאים לחיזוק ולשמירת רקמת העור ולמניעת קמטוטים, על ידי החדרת ויטמינים כגון ויטמין סי, מינרלים וקולגן אלסטין, בפנים בצוואר. טיפול סידן הידרוקסי אפטיטאידיאלי לשימוש במקומות שבהם העור מקומט יותר.. טיפול סקין בוסטר: מיועד להגברת הלחות ומתיחה של העור באזור הפנים והצוואר. טיפולים רפואה אסתטית בהתאמה אישית , הזרקת בוטולוטוקסין – לטיפול בקמטים שבאזור העיניים המצח, ולהרמת גבות חומצה היאלורונית – החדרת נפח והשבת המראה הצעיר תוך הדגשת תווי הפנים, קו הלסת, עצמות הלחיים, קמטי ההבעה הסמוכים לפה

ד”ר אירנה שנדשטיין M.D בר גיורא 11‎, תל אביב 03-528-1383

כתיבת תגובה