פארק המים שפיים – מבלים ונהנים

היישורת האחרונה של חופשת הקיץ החלה. אין מסגרות לילדים ואין קייטנות. מה עושים? בואו לבלות בפארק המים שפיים 🙂 מבטיחה לכם שתהנו 🙂 מילה של “אמא נגה”. ו… חובה להזמין מקום מראש, מספר המקומות מוגבל.

פארק המים שפיים

פארק המים שפיים מזמין את המבקרים ליום של הנאה, עם חמישים דונמים של בריכות, מסלולי אבובים, אזורי ישיבה מוצלים, מתחמים ואטרקציות ייעודיות למגוון רחב במיוחד של גילאים והעדפות בילוי, מרגוע ועד אקסטרימי. הקיץ מתחדשת לראשונה הבריכה של מתחם הפיראטים המרכזי בהצללה נרחבת, ובנוסף ברחבי הפארק יפוזרו ברקודים, אותם ניתן לסרוק, כדי לצפות בתפריטים של מתחמי המזון והשתיה, להזמין ולשלם בצורה קלה ומהירה. כשהאוכל יהיה מוכן, תתקבל הודעה, והמבקרים יוכלו להגיע לדלפקים ולאסוף את האוכל, מבלי להמתין בתור. 

פארק המים שפיים

עוד בפארק מתחם המגלשות הצבעוני המרכזי, ריינבו סליידס, שהושק בקיץ האחרון, בו ארבעה עשר מסלולי גלישה חווייתיים במיוחד מגיל שבע ומעלה, המצמצם את התורים למינימום, בריכת הגלים הגדולה בישראל, ספינת פיראטים גדולה ומקורית, ממנה יוצאות שש מגלשות ותותחי מים, ארבעת מגלשות רייסר על גלשן מיוחד, מגלשת סופה מהירה במיוחד לגילאי 12 ומעלה, מגלשות קמיקאזה – מגלשות אקסטרים מהירות במיוחד לגילאי 10 ומעלה ומגלשה מפותלת במסלול סלאלום מרגש לילדים מגיל ארבע וגם למבוגרים. מגלשות ומסלולי האבובים כוללים את פאנטזיה, שייט אבובים זוגי במסלול חשוך עם אפקטים מיוחדים במהלך הגלישה לגילאי 5 ומעלה ואת קרייזי קונס, מגלשת אבובים יחידה מסוגה בישראל – עולים, מתהפכים וממשיכים, 3 פעמים.

לילדים הצעירים מתחמים ייעודיים דוגמת עולם הילד, המותאם לגילאי שנתיים ומעלה, מעוצב כחוף ים קאריבי עם מזרקות המתוזמנות למוזיקה ולתאורה, ברז מים ענק, מגלשות, מתקני משחקים, בריכת פעוטות המעוטרת בדמויות מעולם המים ועוד, ומתחם ג’ונגל לפעוטות ולילדים מגיל שנה ועד שמונה, בו 700 מ”ר של מזרקות, חיות משפריצות, מנהרות מים ומתקנים ייחודיים ומשעשעים.

מתחמי המזון מקפידים על הגשה בכלים מתכלים, וניתן להזמין בהם ארוחות בוקר קלות, מזון מהיר מגוון מאוד ופינוקים מתוקים.

הגענו לסקר את הפארק סבתא הורים ו 2 נכדים. ההשתוללות הייתה גדולה. הגענו בימים הכי ‘קשים’ להורים. נגמרה הקייטנה, אין גן בקיצור אין מסגרות מסודרות לילדים וכל יום צריך לחשוב על אטרקצייה מעניינת. פארק המים שפיים סיפק לנו יום מלא וגדוש בחוויות.

פארק שפיים

ראשית, שכרנו לוקר – חברים זה אחד הדברים הכי חשובים בפארק מים. אי אפשר להישאר ו’לשמור’ על הציוד כי כמות הגניבות בכל הפארקים גדולה. לא ניתן לפקח ואין מה לבוא בטענות. שאפו על הפארקים שמציעים לנו אופצייה ללוקר לשמירה על הציוד. תנצלו את זה !!!

פארק המים שפיים

והנכדים? וואו… השתוללו וקפצו ורקדו כאילו היו על סוללות. הפארק נקי מאד 🙂 תענוג להסתובב בין שביליו, המתקנים מסודרים ומאורגנים חוויה. אבל… תתאזרו בהרבה סבלנות – בפארק מגבילים את כמות המבקרים, אבל אתם לא לבד! והכי חשוב תחייכו, תשמרו על הילדים ותהנו 🙂 ממליצה בחום 🙂 מילה של “אמא נגה”.

פארק המים שפיים מונגש וממוקם בצמוד לקיבוץ שפיים. מספר המקומות בו מוגבל ומצומצם במיוחד, כדי להעצים את חוויית הביקור. ולכן חובה לשריין מקומות מראש דרך אתר האינטרנט ולהתעדכן במועדי הפעילות, משום שיש תאריכים, בהם הפארק סגור לאירועים עסקיים ופרטיים: https://waterpark.co.il/

פארק המים שפיים

שעות פעילות, רק בימים בהם הפארק פתוח לקהל הרחב: ביקור יום 9:00 עד 16:00.

במהלך הקיץ בתאריכים מסוימים יתאפשר גם ביקור ערב בין השעות 17:00-22:00, בכפוף למועדים הזמינים באתר האינטרנט בלבד. מחיר כניסה: 139 ₪ לכרטיס החל מגיל שנתיים. מחירים מיוחדים לחיילים ולבעלי מוגבלויות עם הצגת תעודה מתאימה בכניסה. מומלץ לעקוב אחר מבצעים באתר ובמועדוני הצרכנות השונים.

כתיבת תגובה